Jag i The City

Pretty girl...

Publicerad 2011-02-24 17:05:04 i Me, myself and I,

Jag tycker om att träna, och spenaderar gärna tid på gymmet. Jag tycker gärna om att se fin och fixad ut också. Hmm, what to do?

Det är ingen direkt svår ekvation. Jag är fullt makad på gymmet, inge konstig med det. Det finns en tv-skärm till varje cardio maskin. Den kan givetvis användas till att kolla på tv, eller, om den är avstäng - som spegel! Och när man springer och speglar sig själv samtidigt så presterar man liiite bätte om man känner sig skitsnygg!

Fast när ögonbrynen rinner av är man kanske inte direkt jätte sexig..

Inge konstigt med det, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela