Jag i The City

Rödljus och plusgrader

Publicerad 2011-02-25 18:19:23 i Me, myself and I,

Dam dam dam.. En sträckt magmuskel!! Och hur vet man det då? Jo om det känns som om någon hugger dig med en kniv för varje steg, vet du.

Men men, inget problem är för stort för att lösas, för löparen heter lösningen intervallträning. Tog mig faktiskt 7 km med sakta, snabbt, sakta snabbt idag. Lite core efter det och jag känner mig som en gud!
(Okej, jag var kanske inte världens häftigaste när jag låg bredvid killen som gjorde felfria armhävningar med klapp... )

Solad och klar inför helg nu (på tal om det så höll dem där idiotiska rödljusen på att ställa till det för mig idag igen, don´t love them) och i morgon ska det vara typ tre minus! Idag skulle det vara 10 minus men det är bara tre. Det måste betyda att det är plus sju heela lördagen.

I morgon dansar jag barbent.

See u when i get there

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela