Jag i The City

FITNESSFIGHTEN dag 1

Publicerad 2012-07-01 15:37:07 i FITNESSFIGHTEN,

NOTE TO SELF:
 
Om du tvungen ska bli för full, virra bort dig till nå bloulbana, 
där du sedan (givetvis) faller handlöst och flyller handen med små stanar.
Låt inte den (näst)fullaste personen på efterfesten karva ut dessa
stenar med en tandpetare.
 
 
 
 
 
 
 
I fredags skulle jag ha min sista karatefylla för sommaren. På söndag började ju FITNESSFIGHTEN. 
Har fram tills detta gjort allt för att inte skada mig eller på ngt annat vis bli sjuk. Det gjorde jag inte i fredags.. Jag är blåslagen, uppskrapad och otrologt öm i min axel. Måste med andra ord haft jätte kul!!
 
 
 
 
Idag är dagen, the D-day (fast en annan d-day inte samma som ögonfransarna, är bara glad för det ordet) första FITNESSFIGHTEN (FF) passet är gjort, 29 återstår. 
 
Svetten lacka, cardion ville visst att jag skulle lägga mig ner och dö och övrningarna blanda ihop sig (på eget bevåg)
 
Nånstans nångång läste jag att man skulle klara 2 km på 10 min. Det gjorde inte jag, inte alls faktiskt...
 

FF hävdar också att man knappt kommer klara av att äta allt man ska, jag är hungrig, så sjukt hungrig...
 
 

Schwitsen like a pig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela