Jag i The City

FITNESSFIGHTEN dag 2

Publicerad 2012-07-02 12:30:47 i FITNESSFIGHTEN,

 
Andra setet gjort, bara 28 kvar! Cardion gick om möjligt ännu sämre idag. Benhinnorna började krångla, 1,2 km på 10 min kom jag. MEN jag har ev hittat en anledning/lösning, när benhinnorna gör ont är det oftast lutning på bandet!
 
 

Och mkt riktigt så vart bandet inte rakt, har rättat till det nu så i morgon hoppas jag på lite resultat och inte beninfarkt (jo jag tror det finns faktiakt). 
 
Själva träningen är inte så farligt, en timme tar det, kan man stå ut med. Men att behöva ställa klockan för att gå upp och käka!! Inte för att jag gick upp men endå.. Hungrig som ett svin e jag alltid, maten smakar skit och än en gång så HATAR jag att laga mat. Tycker jag gör inget annat, tror jag planerar och gör mkt, men tji vad fel jag har!
 
Och jag har lite svårt att hantera att vara hungrig. Skulle faktiskt vilja utdela en käftsmäll. 
 
Trots att jag (eftersom jag är så himla bra på att planera) så åt jag mitt kvällsmat + kvällsmål klockan 22 igår. Gick och la mig ( = kollade Simpsons i sängen ) direkt och kunde endå inte somna för att jag var så hiskilit hungrig.
 
Lite som nu, fast nu får jag inte sova, nu ska jag gå och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela