Jag i The City

FITNESSFIGHTEN dag 3

Publicerad 2012-07-03 12:29:07 i FITNESSFIGHTEN,

Jag är en evighetsmaskin, jag är en evighetsmaskin, jag är en evighetsmaskin.
Så sjöng en jag känner när hon sprang marathon, 
så sjunger jag när jag springer i 10 minuter.
 
 

Idag behövde jag inte pausa i mina 10 minuters cardio. Det var visst bara uppförsbacken som stldde till det.
Ingen paus och så la jag till 0,5 i tempa. Konstigt nog gav det bara 100 meter..
 
 

La också till mer viktigt på Pull oversena. Fast bara +0,5 kg. När jag Körde tricepspress kom jag på att jag har lika mkt på rygg som på triceps. Ryggen är en bra mkt större muskel.. Man har ju lätt för å mygla tydigen..
 
I morgon ska jag nog lägg apå vikt på min vänster axel, har kör med vikt bara på högran när den krånglar.
 
Nu ska jag ta alla mina 500 matlådar å fara till jobb!
 
So long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela