Jag i The City

FITNESSFIGHTEN dag 4 (på helt fel dag)

Publicerad 2012-07-06 10:23:43 i Me, myself and I,

Dag fyra var inte kul, hade eldprovet då. Fick til å med planera min dag. Skulle egentligen till Ullared då, men hoppade det. Drog till Ikea och väla istllet. Behövde gå gill Stadium.
 
 

På Stadium skulle jag ha hålfotsinläggen till den kommande benhinneinflammationen som jag garanterat kommer att få. Sagt och gjort, väl på Intersport (så svårt att hitta på Väla ju) köpte jag mina inlägg. Men råkade också hitta en nicig rosa hoodie att lufsa in på gymet i. På rea. Så fast ja egentligen inte får handla ngt just nu, fanns det ju inget argument bra nog för att jag inte skulle köpa den. 
 
Älskar den.
 
 
På Ikea skule jag inte ha ngt, Carro skulle ha ett presentkort och hennes unge dumpa vi i nå lekland. Men alltid kul och strosa på Ikea, provligga finbäddade sängar, slå i skåp osv.. Köpte en the burk. Vit, såklart.
Faktiskt så köpte jag två..
 
 
Väl betalda och klara blev det jobbigt. Har aldrig lämnat Ikea utan att köpa minst två korvar. Och nu fick jag inte det!!!
 
Alla andra fick korv, jag hade en jävla smootie i väskan som jag skulle få dricka 40 minuter senare. Inte nog med det, dem bjöd på paj!!! Fan vad jag älskar paj (hade vi på jobb igår också, fick jävla sallad istt)
 
Men mest älskar jag korv.
 
Det bästa jag vet är när jag får äta en (fast gärna flera) kokta med bröd, senap och ketchup. Det värsta jag vet är när det finns men jag inte får äta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela