Jag i The City

FITNESSFIGHTEN dag 7

Publicerad 2012-07-07 19:43:42 i Me, myself and I,

Sju dagars träning utan vila. Det har jag aldrig gjort förr. 23 kvar, DET har jag aldrig gjort förr. Aldrig förr har jag vetat att jag på inget sett behöver socker. Men man är ju glad för att unna sig ;)
 

En vecka har gått nu altså, tre kvar. Men det känns bra. Och jag mår bra. Super bra faktiskt. (Skenben inte inräknat, dem mår inte så bra, men det löser sig nog i morgon) 
 
Idag kundejag iaf kötta på rejält med vikter, inga problem. Dem vet vad dem snackar om, dem där World of Shape´s människorna.
 
1.6/ 10 min kom jag upp i bara 400 meter kvar!! Första vändan, andra försöket slutade med att jag efter tre minuter inte kunde sätt aner foten utan att önska att det var ok att gråta och skrika. (riktigt så ont gjorde det inte, men man kan ju va lite dramatiskt av sig) 
 
 

Här ligger jag i mitt provisoriska (eller hur det stavas) hem och gör mina triceps press(ar)
 
 
 
Löpbandet med noll dämpning, 1 augusti ses vi aldrig mer. Snaxy (till vänster i bilden) brukar va med och träna. Oftast på eller under en. Då ska man försöka att inte skada henne. I regel kommer hon galloperande när jag startar bandet. Vet inte riktigt vad hon gillar med det, kanske är det när hon smetar kattpäls i ögonen på en när man gör plankan...
 
 

I övrigt så insåg jag precis att jag visst kunnat gå på inflyttningfest (nyktert visserligen, men nån gång ska väl va den första) idag. Jobbar ju inte alls kväll. Jobbade ju dag. Kvällen e ju i morgon. Attans..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela