Jag i The City

Jag å maten

Publicerad 2012-07-01 20:45:59 i Me, myself and I,

 
 
Väldigt vad mycket jag ogillar att göra mat. Idag har jag inte gjort så mkt annat. Handlat mat har jag också gjort. Gillar inte det heller. Om inte maten är godis.
Eller skor..
 
 

1 % kesella har man ju gjort oändligt många smootisar på. Idag har jag för första gången i mitt liv lagat, taziki (trots att jag inte gillar vitlök), tonfiskröra och nå blandning med citron å dill. PÅ KESELLA!!!
 
Faktiskt, trots träning och en axel som är åt helvete så känner jag för en löprunda. Inget jag tänker göra, men skulle nog gilla det.. Ska laga mat istället. Kul..
 
 
 
 
 
 

 

Gammal broccoli var ju ingen hit..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela