Jag i The City

Inför FitnessFighten

Publicerad 2012-06-10 22:41:26 i Me, myself and I,

I Juli månad taggar jag fitnessfighten. Idag provtränade jag ett program. Ett halvt program.. Knappt ett halvt program. Men det kommer nog gå bra.
Åt ett wienerbröd efter. Eller faktiskt så åt jag två.
Sen kom jag på att jag har nå prov i morgon. Läste egenom häftet. Men det kommer nog gå bra.
Har i alla fall sett alla avsnitt av Pillars of the eart idag. Den var super duper bra, önskar mig en minnesförlust så att jag kan se den igen.
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela