Jag i The City

Lurad

Publicerad 2012-06-14 18:09:29 i Me, myself and I,

Idag har jag blivit lurad. Av runkeeper har jag blivit lurad. På nästan 400 meter. Runkeeper tyckte antagligen jag behövde röra lite extra på mig, men endå. Det är fult att luras.



Skulle springa 5 kilometer. Exl uppvärmning och nedvarvning, varken mer eller mindre. Det regnade, skosnörerna envisades med att gå upp, en häst försökte döda mig (två ggr) men runt, runt renhållningsverktes dammar (mm jag vet, jätte frächt) sprang jag. Efter 35 minuter berättade runkeeper för mig att jag sprungit 4.96 km. Woho bara 400 meter kvar kan ta i lite extra!! Tss fick springa nästa en km till innan jag förstod att appen hade en dålig dag och ville ta livet av mig.
Tji fick du, jag lever än!







Shoppat har jag också gjort, för drygt halva min månadshyra.
  • 2 tröjor
  • 1 skarves
  • 1 puder
  • 1 läpppenna
  • 1 nagellack
  • 2 ögonskugga
  • 1 nattkräm
  • 1 serum (av misstag)
  • 1 par otroligt coola träningsshorts från Nike
  • 1 vattenflaska
  • 1 hamburgare (faktiskt ingen korv!)
  • och anledningen till att jag for till väla: En otroligt god vanilla latte på Espresso house!







Inte mitt fel att dem överraskar en med plötslig rea...




På nå utbildning har jag visst också vatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela