Jag i The City

The D day

Publicerad 2012-05-22 14:49:56 i Me, myself and I,

Idag är dagen, dagen D. Dagen D som gör att jag också ska få koögon(fransar). Beställde Xlash i söndags, idag, på D dagen kom den. Ögonfransnäring som man lägger på som en eyeliner. Man ska inte ha den i ögat. Givetvis det första som händer. Ett par vockor senare: POOOWW!!






Precis så här snaxy ska jag minsann bli!




Idag döptes prinsessan Estelle. Svt sände det. Givetvis inget jag skulle få för mig att titta på. Gillar ju varken svt eller barndop.
Trodde jag. Ställde timer på tv, tittade, grindade, höjde till och med ljudet när prästen talade för att jag verkligen inte skulle missa något.
Hur gick det till?
Igår visste jag att jag skulle göra något i morgon. Men kunde inte komma på vad. När jag tänkt pådet ganska länge kom jag fram till att det måste var något verkligt spännande om det tar upp så myccket av min viktiga tanke tid.
Idag kom jag på det.
Tvätta...
Fast jag inte dricker kaffe länge, (har ju blivit hälsosam) ska jag dricka det nu.
So long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Det här i mitt nya liv i den stora iglon som kallas Luleå, norrlands metropol! Här ska jag försöka överleva utan att bli till glasspinne, plugga och parta! Det ska bli fastighetesmäklare av mig såsmåningom, har bara inte riktigt kommit in på ltu än, men det löser sig..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela